Representacions i més

PROPERES ACTIVITATS

La programació abasta diferents edats i públics heterogenis

MIT Museu Internacional del Titella a Catalunya

Dia Mundial de la dona treballadora

8 de març 2024

El MIT torna a celebrar aquesta diada tan important.

Abans es realitzarà un vídeo stop-motion amb les dones titellaires i es farà la presentació aquest dia en el museu.

diada mundial dels titellaires 2024 al museude titelles

Dia Mundial dels Titellaires

21 de març 2024

El MIT celebra aquesta diada imprescindible per la comunitat titellaire i pels amants dels titelles.

Aquest dia busca promoure l’art dels titelles defensant, entre altres objectius:

El manteniment i la salvaguarda de les tradicions i, alhora, la renovació de l’art dels titelles. L’ús del titella com a mitjà d’educació ètica i estètica.

Més endavant es presentarà la programació.

Nit dels Museus 2024

18 de maig 2024

Un any més, des del Departament de Cultura de la Generalitat es proposa al conjunt de museus catalans sumar-se a la celebració del Dia Internacional dels Museus 2023, tot organitzant jornades de portes obertes i activitats que segueixin el lema de l’ICOM (Consell Internacional de Museus -Consejo Internacional de Museos).

El MIT s’afegeix i obra les seves portes de 9:30 a 23:30. Entrada gratuïta

ca